Operation

Den 22 mars har jag fått en tid för operation. Jag är så rädd för hur ont det kommer göra och för sprutor att jag får lust att omboka den och ta en ny tid som dröjer länge tills jag ska dit, men jag vet att det är lika bra att bara göra det så är det över sen och inte tänka för mycket på det tills dess. Jag vill som tidigare inte skriva exakt vad det är för operation jag ska göra, men det är ingen stor operation, jag kommer inte sövas utan lokalbedövas men det är i munnen jag ska opereras vilket gör det lite läskigare. Kommer antagligen inte kunna prata ordentligt några dagar efter det heller.




Kommentarer
Postat av: Rosen

Det kommer gå bra, jag måste oxå fixa lite här o där för att ta bort rätta tillsaker han orsakat. Jätte lätt att skuta upp det gör jag också.. Men du fixar d o efter kanske jag också gör det:) hihi



Lycka till

2011-03-15 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0