Operationen

Operationen gick bra, var inte alls nervös tills läkaren sa att de skulle ge mig en spruta i munnen, under tungan vid tungroten. Eftersom jag är så spruträdd fick jag pröva att ha en tuss dränkt med bedövning under tungan 10 minuter och se om det bedövade tillräckligt så jag slapp sprutan, men det fungerade inte så det fick bli spruta i alla fall. Sprutan kändes verkligen, förväntade mig att det skulle göra ont men inte så ont som det gjorde! Sen gick allt väldigt snabbt och allt som allt tog det ca 45 minuter.

Ska gå iväg till affären så fort värktabletterna börjar verka och köpa glass och flytande föda som jag ska äta de kommande dagarna.


Kommentarer
Postat av: Rosen

Stolt över dig som gjorde operationen..



Många kramar

2011-03-22 @ 16:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0