Orkar inte mer

Gästerna gick för lite mer än en timme sen och jag har gråtit sen dess, jag mår så dåligt... jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag saknar min familj, jag vill vara med dom. Gästerna var några ur min familj, och jag har haft en så bra helg med dom, jag vill inte att det ska ta slut och att jag ska vara här och dom där. Jag har förlorat mycket tid med dom och nu när vi är ifrån varann känns det inte bra. Jag älskar lägenheten och jag trivs här, men jag vill vara med dom! Skriver senare igen när jag mår bättre, just nu känner jag bara att jag inte orkar leva längre.




Kommentarer
Postat av: Caroline

Kära du <3 du orkar!! Du gör det! Jag VET att du har en jävlar anamma i dig som inte ger upp i första taget. Heller inte i andra eller tredje taget. Tillåt dig att gråta ut och vara ledsen över vad han har gjort för att du ska behöva ha det såhär. Släpp ut alla känslor tills du har tagit dig igenom det. Det är bara nyttigt. Kram

2011-03-20 @ 18:41:43
URL: http://carrofliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0