Tonårstiden var smärtsam


Satt precis och kollade på bilder från när jag var yngre. Det är så sorgligt när jag tänker på hur osäker jag var på den tiden och hur dåligt jag mådde, jag hatade mitt utseende och min kropp. Jag hade en sjukt jobbig tonårsperiod och den slutade inte på bästa sätt heller. Såfort någon gav mig en elak kommentar gick jag hem och grät och det var ofta, jag var kaxig för att jag var osäker så jag fick nog ta mer pga det. Jag kan ibland se mig själv när jag var liten framför mig och tänka "stackars lilla flicka". Det är mycket man inte vet i den åldern även fast man tror det och det är en sån smärtsam tid i livet, men jag vet inte om jag hade det jobbigare än de flesta för det är ingen annan jag pratat med som upplevt den tiden på det sättet som jag har. Jag känner dock att jag har lärt mig otroligt mycket som jag kunnat ta med mig till vuxenlivet och jag har en livserfarenhet som många i min ålder saknar som jag ändå är tacksam över att jag har idag. Den kan ta mig långt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0