Utgång för första gången

Jag kom precis hem, bestämde mig i sista sekunden att följa med några tjejer ut. Kände att jag behövde träffa folk, komma ut och ha roligt och inte sitta hemma och grotta ner mig. Det här är första gången i hela mitt liv jag varit på krogen. Jag tycker inte om alkohol och dricker aldrig, så jag drack inget idag heller. Jag behöver ingen alkohol, jag har lika roligt utan. Och roligt hade jag. Var en hel del känslor som väcktes när jag var där, men det är ändå helt otroligt hur fri jag känner mig. Jag har äntligen slagit mig helt fri.

Skriver mer imorgon, nu behöver jag sova!




Kommentarer
Postat av: Caroline

Va härligt hörru!! :)

2011-03-27 @ 12:36:06
URL: http://carrofliin.blogg.se/
Postat av: Rosen

Glad gör din skull gumman jag ska ut nästa helg:)

Vi är på gång:)



Kramar

2011-03-27 @ 15:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0