Tillbaka på söndag

Nu på förmiddagen ska jag till skyddade boendet för att ringa några samtal, kopiera och skriva ut lite papper och och hämta post. Måste skaffa en skrivare/kopiator så snart jag får råd, såg en på Clas Ohlson (från hp med skrivare, scanner och kopiator i ett) för ett rimmligt pris så den får det bli men det kommer nog dröja några månader. Även hemtelefon är nödvändigt egentligen men jag har lite svårt för att telefonbolaget måste ha tillgång till ens adress och det finns ingen som kan stå på abonnemanget som inte är lätt att koppla till mig. Vet inte hur jag ska lösa det men en hemtelefon känns ganska nödvändig eftersom man heller inte får ta saker via mail när man har skyddad identitet.

Eftersom jag får gäster i eftermiddag som stannar till söndag kommer jag antagligen inte blogga förens söndag igen. Vi hörs då.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Tack för komplimangen om min vikt :) jag har några extrakilon och äter rätt onyttigt, så det är främst därför jag försöker få rätsida på det.



Angående att jag varit så deprimerad på sistone; jag har så mycket med plugget och pengar nu, så det är främst på grund av den stressen som jag blivit deprimerad :/

Men tack och lov så är det inte lika illa som för några år sedan. Då led jag av tvångstankar och en djup depression. Det här är inte lika allvarligt, kommer och går...

Så jag kommer må bra igen, det vet jag :) måste bara ta mig igenom den här tuffa perioden.



Kram

2011-03-18 @ 15:18:10
URL: http://carrofliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0