Planer inför morgondagen

Imorgon har jag så sjukt mycket att göra; först tar jag tåget tidigt på morgonen, går jag direkt från stationen (med massa packning) och hämtar nycklarna till lägenheten, lämnar packningen på skyddade boendet, tar bussen till lägenheter och mäter det som behöver mätas, efter det måste jag åka förbi en butik för att ge måttet på dörren och beställa titthål + betala det och till sist tar jag bussen till Ikea för att handla alla möbler vilket kommer ta många timmar. Emellan allt det där ska jag väl försöka hinna äta också. Planerar att sova i lägenheten på fredag, men det beror på hur det känns, har ju till måndag på mig att flytta.


Kommentarer
Postat av: fluff

hejsan!



hoppas nu att du hittar en massa fint till din lägenhet,saker som gör att det känns som ditt hem e ditt o bara ditt o kan ge dig lte lugn o ro. ser framemot att höra om vad du köpt :) Ja visst e filmen när mörkret faller bra? jag har tom köpt den,hittade den på tradera för en billig peng. den berör så himla mkt. Tycker nästan att det är en film som ska vara obligatorisk i typ högstadiet.

Jag gillar oxå filmen såsom i himmelen,den berör oxå.. kram på dig vännen

2011-03-09 @ 08:05:15
Postat av: Tystlidande

Hej fluff!



Jag håller med dig, filmen borde vara obligatorisk, den kan nog inte lämna en enda människa oberörd. Har aldrig sett Såsom i himmelen men ska ta och se den nu när du tipsat om den, återkommer med vad jag tyckte om den.



Jag hittade massa fint idag, när jag satt på bussen från Ikea kände jag mig så lyckligt lottad, men jag vet inte ens varför haha

2011-03-09 @ 20:12:26
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0