Näst intill desperat

Jag är så uttråkad ibland att det nästan blir jobbigt. Jag vill göra något på dagarna som har en mening, någon aktivitet där man kan se och träffa människor. Jag är rädd och orolig inför sommaren, jag orkar snart inte ha tråkigt mer! Men vad är egentligen roligt? Jag vill inte ha tråkigt, men vet samtidigt inte vad jag skulle tycka var roligt. Det var på ett sätt så mycket lättare förut, jag hade i alla fall någon. Jag blir ibland rädd för att jag ska få för mig att kontakta honom för ibland tänker jag hur skönt det skulle vara att bara prata med någon som känner mig så som han gör, och jag vet att han kommer lyssna eftersom han ju inte vill något annat än att ha tag i mig. Jag vill absolut inte träffa honom, jag hatar honom, han ska aldrig få komma åt mig och egentligen vill jag inte ens höra hans röst, men jag vet att jag känner såhär för att jag inte har någon annan. Jag blir nästan desperat, jag vill bara ringa till någon och gråta och berätta hur förjävligt jag mår.




Kommentarer
Postat av: rosen

skönt att du känner så om han.

känner du så längst in i hjärtat också??

saknar du han aldrig???



finns på msn nu...(är mäst inne på kvällar, lättast så)



massa kramar

2011-05-17 @ 22:12:41
URL: http://http:/
Postat av: Tystlidande

Rosen: Jag saknar inte honom som person alls och jag tror det beror på att det blev så grovt i slutet, annars tror jag det hade varit svårare och så känner jag att vi har gjort vårt, det finns inget mer att hämta hos honom. Det jag kan sakna är att ha någon som betyder så mycket som han gjorde och den nära kontakten vi hade, men det handlar inte om honom för vem som helst kan ersätta det. Ibland kan jag tänka tillbaka på bra stunder och sakna just den stunden, men skulle aldrig någonsin vilja gå tillbaks.



Hur känner du för allt sånt?



Kram!

2011-05-17 @ 22:46:43
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0