Skönt att komma ut

Idag var jag tvungen att fixa lite papper som ska skickas in, så jag fick ta mig utan trots att lusten inte alls fanns där. Jag har fått mycket stressutslag i ansiktet som jag får när det blir för mycket och när det blir så blir lusten ännu mindre till att visa sig ute. Skulle egentligen gått hemifrån vid 12 men drog ut på tiden till klockan 2. Ångrar dock inte alls att jag till slut kom ut, tog en lång promenad och känner med gladare och mår bättre. Känner också att allt börjar lungna ner sig lite efter några jobbiga dagar, saker börjar komma på sin plats. Men jag vet att den här månaden och nästa kommer vara jobbiga, det är mycket som händer och förändras och det kommer ta lite tid tills jag kommer i balans igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0