För mycket just nu

Ni får ursäkta mig för att jag inte skriver lika ofta just nu, men jag är inne i en dålig period och det är så mycket som snurrar i huvud att jag inte orkar göra mycket mer än att tänka och fundera. Kommer komma igång igen när allt lagt sig lite, men jag skriver när jag känner att jag orkar helt enkelt. Det är konstigt hur det ibland kan vara så lungt, och sen kommer allt plötsligt på samma gång som en blixt från klar himmel. Jag orkar egentligen inte med allt nu, men jag har ju inte så mycket val än att bara fortsätta kämpa.


Kommentarer
Postat av: Rosen

Sänder styrka....

2011-05-13 @ 21:27:57
Postat av: Tystlidande

Rosen: Tack snälla, det behövs verkligen.

Krya på dig från halsflussen.

Kram!

2011-05-14 @ 02:20:34
URL: http://tystlidande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0