Tårarna kom

Efter att jag skrev sista ordet på det senaste inlägget började jag gråta. Mår jätte illa nu och det känns som att jag ska kräkas men känner mig lättare och fick energi av att släppa ut lite. Kom och tänka på att det inte känns likadant att gråta ensam... jag vet att jag egentligen behöver någon jag kan blotta mina innersta känslor för, någon som lyssnar och förstår. Någon som tröstar. Jag har alltid fått trösta mig själv, det är väl därför jag inte gråter så ofta längre, jag känner mig ännu mer ensam när jag gör det. Det är som att stå i ett ljudisolerat rum och försöka skrika till dom utanför - ingen hör. Även fast det var skönt att gråta känns det meningslöst, det är bara jag som hör och känner smärtan. Allt skulle vara lite enklare om man slapp bära det själv.




Kommentarer
Postat av: Rosen

"glad" att du grät.. Det är jätte viktigt.

Jag har samma problem så ska inte säga nått men alltid lättare att säga till HUR man ska göra, än o göra det själv.

Du måste även prata ut med någon.

Hur ska du annars fungera..? Det kokar ju över o "självmords tankar" kan som du då säger spöka i hjärnan.



Jag finns här. Om du vill får fu ringa o bara prats om du vågar kan och vill. Du kan få ett av mina nr. Du behöver inte säga ditt namn ingenting.. Jag ringer gratis så har du nått nr fu känner att vill o kan ge ut ringer gärna jag när barnen sover..

Vill bara erbjuda mig, och tror kanske att på nått sätt kanske vi kan stötta varandra. Men nu vill jag finnas för dig..

Bara om du vill, kan maila mob nr till mig om du vill att jag ska ringa annars kan jag ge ett av mina mob nr.



Du behöver prata.



Miljoner stora starka kramar:)

2011-05-14 @ 18:00:31
Postat av: Tystlidande

Rosen: Tack, du är så snäll!! Har du msn så kan vi börja prata där? Lägg till mig i så fall ([email protected]).



Massor av kramar till underbara dig!

2011-05-16 @ 01:03:46
URL: http://tystlidande.blogg.se/
Postat av: Rosen

Msn:) à jo d ska jag väl ha,nån stans tänkte jag säga va säkert sex år sedan jag va inne men ska starta fanan och kolla...



Du behöver inte tacka vill bara finnas färdig och det är en självklarhet...



Kanske hörs senare på den då...



Kramar till bara dig

2011-05-16 @ 20:44:22
Postat av: Rosen

Nu har jag lagt till dig:)

2011-05-16 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0