En bra helg

Gästerna har precis åkt hem och varje gång någon åker härifrån känns det jätte jobbigt. Jag känner mig ensam för det blir så tomt, jag saknar att ha människor runtomkring mig.

Jag har haft en jätte bra helg, det var roligt att åka till Göteborg och gå runt där, egentligen var det tänkt att jag skulle ha flyttat dit några månader efter att jag bott på skyddade boendet här men bestämde mig tillslut för att stanna. Det hade varit kul att bo i Göteborg, men det hade varit svårt att flytta och behövt börja om från början ännu en gång. Jag trivs också väldigt bra här så jag är glad att jag är där jag är, jag tror dock inte jag kommer stanna mer än 10 år men allt beror väl på vad som händer i framtiden.




Kommentarer
Postat av: Rosen

Finns på msn vid kl 20:30



Kul att du haft en bra helg.



Kramar

2011-05-22 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0