Förändring behövs efter deppiga dagar

Idag hade jag ett möte som gjorde livet lite lättare för tillfället, fick veta att jag har rätt till mer hjälp än vad jag får nu och det betyder hur mycket som helst. Jag behövde det här, hela dagen har jag kännt mig glad och lättad på ett sätt som jag inte gjort på ett tag.

Jag ska gå till både tandläkaren och optikern såfort jag blivit återställt efter mig operation som jag ska göra imorgon. Det är dags att ta tag i det där nu och måste försöka boka tid imorgon förmiddag eftersom jag inte kommer kunna prata ordentligt på några dagar, vill ordna med det så snabbt som möjligt nu när jag har orken. Tänkte även färga håret i veckan och kanske klippa mig, behöver lite förändring.

Jag måste försöka hålla fast vid det jag känner nu och tänka positivt, vill inte falla tillbaks till hur jag mått innan utan försöka fortsätta på det här spåret... vissa dagar har inte alls varit bra och jag har inte kännt någon direkt livslust, men nu hoppas jag det vänder. Jag orkar inte må dåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0