En dag på stan

Var i stan och bokade tid till optikern imorgon 10.30 då det inte fanns någon ledig tid idag. Prövade lite glasögon när jag ändå var där och det fanns inte speciellt många som passade mig och de som gjorde de hade ett ganska saftigt pris. Får se hur jag gör imorgon, om det är värt att betala extra för några man verkligen tycker om...?

Köpte hårfärg, tänkte färga håret imorgon och så köpte även ett speciellt nagellack (Sally Hansen "No more breaks") som jag hoppas hjälper mina naglar att bli starkare så jag får långa igen, ända sen jag flyttade till lägenheten har mina naglar fått jätte dålig kvalité och det är svårt att få dom långa.

Fikade också, för min del blev det en fruktsmoothie, men jag är så sugen på ordentlig mat och inte bara massa flytande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0