Nästan allt avklarat nu

Hos optikern visade synundersökningen att jag har brytningsfel, är både närsynt och översynt (ser alltså dåligt på både nära och långt håll, men sämst på långt håll). Jag behöver dock endast använda glasögon när jag t.ex. läser eller kör bil, inte hela tiden. Hittade ett par bågar som jag verkligen fastnade för och som inte var speciellt dyra som jag beställde, får dom någon gång nästa vecka. Känns riktigt bra att ha fått det här gjort och även operationen, nu är det bara tandläkaren kvar. Har inte haft speciellt ont efter operationen men i morse sprack såret och började blöda så efter det har det varit ömt och jag har haft svårt att prata till och från.




Det var nästan exakt sånna här jag beställde



Kommentarer
Postat av: Rosen

Skönt att allt gått bra...

Och klart att du är betydelsefull.... Skönt att du har någo hos dig så du även kan känna de....



Finns på msn nu... Pussar

2011-05-26 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0