Hämtade glasögonen & var hos psykologen

Fick sms av optikern om att glasögonen redan (!) var klara idag, så jag gick och hämtade dom innan jag gick till psykologen. Behövde nog glasögon mer än vad jag insåg för det är verkligen skillnad på hur jag ser nu, förut var det som en suddig hinna framför ögonen, det kändes ibland som att det var typ dimma mellan mig och det jag kollade på men nu ser jag detaljer och allt tydligt. 

Hos psykologen gick det bra, vi pratade 25 min längre än vanligt för jag hade så mycket jag ville ta upp. Uppskattar att hon tog sin tid och inte avslutade samtalet mitt i allt, vissa är ju noga med att man ska prata max 45-50 min. Mår mycket bättre efter vårt samtal och hon gav mig många råd och tips på hur jag ska försöka tänka och hantera saker och ting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0