Nere

Känner mig ganska nere just nu så därför har jag varit lite frånvarande. Tänker och funderar väldigt mycket, är arg och ledsen i omgångar och har kännt att jag behövt tid för att tänka lite för mig själv. Vissa saker är så svåra när jag har levt på ett visst sätt under så lång tid. Jag är också rädd för att livet inte ska bli som jag tänkt mig, men det är här man måste vara stark och lita på att allt kommer ordna sig till slut.

Skriver mer i morgon, klockan är jätte mycket och jag måste sova! Höll precis på att få en normal dyngnsrytm efter 2 väldigt sena nätter kring valborg och har kämpat med att försöka gå upp vid 10 och har lyckats de senaste dagarna men nu är det bara att börja om. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0