Innomhusaktiviteter i det fina vädret

Skulle egentligen ha tvättat idag på förmiddagen men bokade om tiden till imorgon och åkte till IKEA för att köpa träolja till mitt matbord. Efteråt gick jag en stund runt i köpcetrumet som ligger där i närheten och kollade. Köpte bara bordstabletter till matbordet, sen fick det vara bra. Åkte hem och oljade in matbordet så nu kan jag inte sitta vid det på 24 timmar tills det torkat.

Det är nog bara jag som sysslar med sånna här innomhusaktiveteter när det är så fint väder och solen skiner, men jag har inte bara varit innomhus som det kanske låter som, har också suttit i solen ett tag och gick en liten promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0