Besök på vårdcentralen

Gick till vårdcentralen idag ändå, hade kramp i magen hela förmiddagen men läkaren där hittade ingen orsak till krampen så jag ska avvakta lite och se om det går över annars ska jag söka vård igen där de gör en mer grundlig undersökning.

Går vanligtvis till arbetsrehabiliteringen varannan dag men i morgon har vi en extra kurs som är frivilligt att gå på och jag vill prova hur jag klarar att gå dit 3 dagar i streck, så jag hade tänkt att gå. Tror inte vi kommer bli många men det kan också vara skönt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW!! Starkt!! Du inspirerad. Jag har de inte alls lika allvarligt men tillräckligt. STOR KRAM

2011-11-16 @ 22:46:57
URL: http://ynnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0