Kontakt med tv/produktionsbolag

Har kommit i kontakt med ett tv/produktionsbolag vilket känns väldigt kul om det visar sig att jag kan göra skillnad/påverka med min historia, hur liten skillnaden än skulle vara, men samtidigt blir jag väldigt skrämd av tanken. De vill ha kontakt med mig via telefon, och det är det som skrämmer mig och nästan ger mig ångest. Jag ser ett skräckscenario framför mig; att någon på produktionen känner han och vet att jag är jag, att de har gillrat en fälla där de spårar min telefon för att sedan leta upp mig... Eller att de ska använda informationen jag ger för att på något sätt utpressa mig eller att de kommer lura mig och använda det jag berättar mot min vilja. Få mig att säga saker jag egentligen inte vill. De kanske till och med på något sätt avslöjar mig för hela världen? Ja ni hör ju, det låter hur larvigt som helst och är ytterst icke troligt, men det är det här jag tänker mig i huvudet som kommer hända. Jag tror alla är efter mig, att alla vill skada och lura mig.

Hjälp mig nu, övertyga mig om att det här inte är något farligt. Jag kommer ju inte berätta vad jag heter eller ens vart jag befinner mig... jag vill ju så gärna, jag vet att jag kommer bli stolt över mig själv om jag försökt och sen om min historia inte passar vad de tänkt sig så har jag i alla fall gjort vad jag kunnat, kommer aldrig någonsin ångra att jag i alla fall försökte.




Kommentarer
Postat av: Nertryckt

Jag skulle nog ha väntat ett tag även om ämnet är nog så viktigt. Det du gör för andra här på bloggen att dela med dig av din erfarenhet på ett om än väldigt anonymt men ändå personligt sätt tycker jag långt. Du ska inte känna press eller låta andra leda dig genom övertalning för någonstans tror jag det kan vara bra att du får komma några steg till på vägen, du är inte självisk utan det är så att du ligger efter så då faktiskt hamnat där du varit pga någon annan.

2011-11-14 @ 04:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0