Obehaglig mardröm

Hade en obehaglig mardröm i natt och vaknade innan väckarklockan ringde och vågade inte somna om. I drömmen stod jag på en busshållsplats och väntade på en buss för att åka och träffa familjen och fira jul tror jag och de bodde här i staden fast i en annan del. På bussen var det en röst som sa "gå av nästa station, annars kommer du se han" men jag tänkte att det var långt kvar till stationen jag skulle av på och jag orkade inte gå ända till familjens hus så jag satt kvar och när bussen hade åkt förbi den stationen rösten ville att jag skulle gå av på och stannade på nästa station tänkte jag att den rösten hade ljugit, jag visste ju inte ens vart/vem rösten kom ifrån men när jag kollar ut genom fönstret på bussen ser jag han stå i kön för att gå på bussen, jag ser hans ansiktsdrag och allt så tydlig... och får panik. Efter det kommer jag inte ihåg så mycket såhär i efterhand, men det var inte roligt att vakna i morse kan jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0