Om 1 år kommer jag:

Grämer mig lite över att jag för ett år sen inte skrev vart jag trodde jag skulle vara idag, det hade varit roligt att läsa och se hur mycket som införlivats så därför tänkte jag göra det idag. Om 1 år, den 4 november 2012 kommer jag;
  • Ha ett heltidsjobb (eventuellt 75% beroende på vad jag kommer klara) och därmed ha en bättre ekonomisk situation
  • Bo i samma lägenhet som jag bor i idag
  • Ha lärt känna människor som jag kommer kunna kalla vänner
  • Fortfarande träffa psykologen, men jag kommer må ännu bättre och ha kommit en bra bit i bearbetningen och med arbetet med mig själv.
  • Ha en bättre relation till min familj och släkt
  • Inte vara lika rädd
  • Inte träffat en kille

Blir så nyfiken på framtiden, vad den har att erbjuda och det blir intressant och se vad som kommer och inte kommer ske i mitt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0