Satt upp tavlor

Har lyckats få upp tre tavlor idag och det var lite knepigt med mätande och sånt eftersom de skulle hänga bredvid varandra i samma höjd och jag är en sån som kan störa mig otroligt mycket på om de hänger en gnutta ojämnt eller om de är olika avstånd mellan mittentavlan och tavlorna som hänger vid sidan om men jag lyckades få till det. Funderar på om jag ska åka och köpa en tavelhylla i massiv ek imorgon och sätta i sovrummet. Skulle fortfarande inte säga att jag är helt klar i lägenheten, det är inte riktigt likt mig att ta sån här tid på mig men alla möblerna är ju på sin plats så det enda som är kvar är några tavlor, en stor klocka och kanske en taklampa, men jag har inte riktigt hittat rätt än så jag vill inte köpa bara för att få det gjort och sen spelar ju också pengar in, jag har så lite pengar över varje månad så jag måste alltid prioriera det som är viktigast och då hamnar inte heminredning först på listan.



Vackra tavlor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0