Helgen flyger förbi

Det här är den första riktiga helgen jag har efter att jag började arbetsrehabiliteringen, förra helgen hade jag besök och innan det var jag bortrest. Tiden går så himla snabbt till skillnad från när jag var heltidssjukskriven och det beror väl på att jag nu på helgerna måste börja "förbereda" och planera inför veckan, det behövdes inte alls förr jag gjorde saker när jag ville och styrdes inte direkt av veckodagar på så sätt. Jag måste se till att jag har mat hemma till frukost och även andra måltider om jag ska göra något på dagen och vet att jag inte orkar gå förbi en mataffär på vägen hem och det ska städas och tvättas inför veckan.

Det är 5 veckor kvar på arbetsrehabiliteringen, efter det blir det någon typ av praktik på en arbetsplats man får välja efter intresse. Då kommer man vara på praktikplatsen från 10 timmar/vecka men jag tror jag kommer klara att vara där mer än så efter bara några veckor. Förhoppningsvis.

Idag ska jag till stan och kolla lite, behöver varma vantar och så får jag se om jag hittar några fler byxor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0