Åka in till akuten?

Fick sån kramp i magen på kvällen igår att jag vissa stunder inte ens kunde röra benet på samma sida som krampen kom och magen var helt uppsvullen, jag tog smärtstillande i högre dos än på dagen men det hjälpte inte den här gången heller. Ringde till sjukvårdsupplysningen för att höra vad det eventuellt kunde vara men kvinnan i telefonen kunde inte riktigt svara på det då hon berättade att smärta i buken kan vandra så man behöver inte alltid ha ont där problemet ligger. Hon tyckte att jag skulle åka in till akuten men jag kände verkligen att jag inte orkade spendera hela natten där så jag avvaktade för att se vad som hände.

Att ha ont i magen så ofta som jag haft den senaste tiden är inte alls likt mig och jag börjar undra om det är något som är fel, vaknade 6 i morse av att jag hade ont men somnade om och nu har jag lite känningar men det gör inte ont. Kommer krampen igen är nästa anhalt akuten men jag hoppas jag slipper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0