Tar avstånd från stressen

Det har verkligen blivit dålig uppdaterat men just nu använder jag mycket av min tid till annat och försöker ta det lungt och glömma alla "måsten" så gott det går. Har varit jätte stressad så jag måste ta det lungt så jag inte börjar må dåligt vilket är en biverkning för mig när stressen går lite över styr. Jag läser mycket, har börjat lyssna på radio mer och gör endast sysslor som känns rogivande. Dock missade jag bussen till arbetsrehabiliteringen idag så det var bara att ta cykeln och racea till stan så fort jag kunde, fick ont i de skadade revbenen efter och även över hela bröstkorgen och kände att den här situationen/stressen inte var den bästa, men i tid kom jag i alla fall. Det var väldigt passande att vi gjorde avslappningsövningar idag så jag kände mig hur harmonisk som helst efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0