Möte - vad händer härnäst?

Satt kvar och pratade med några andra från arbetsrehabiliteringen ända till 13.30 idag så det fick bli hämtmat från en asiatisk restaurang på vägen hem, fick så mycket att det räcker både till lunch och middag, skönt!

Ringde för att spärra mina uppgifter i patientdatajournalen och ska nu vänta på att få hem ett papper som jag ska fylla i och skriva på för att sedan lämna på ett ställe där jag visar upp min legetimation. Ingenting är lätt, det tycks höra till livet när man har skyddad identitet. Det borde finnas en manual fullproppad med hur man hanterar och gör saker och ting när man blir beviljad det för det är så svårt att veta och man kan inte sitta och ringa skatteveket stup i kvarten vid minsta fundering. Vet inte alls hur jag ska hantera situationen när jag ska börja på min praktik, vad säger man till arbetsgivaren t.ex.? Vad måste dom veta?

På fredag har jag möte där vi ska prata lite om framtiden, hur mycket jag klarar av att jobba, var jag ska jobba och sånt där. Får se vad vi kommer fram till men jag hoppas vi kommer fram till något bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0