Bara massa konstiga drömmar

Hade jätte svårt att sova i natt, somnade kanske 01.30 (efter att jag prövat alla möjliga sovställningar minst 100 gånger) och vaknade 04.30 och var vaken till ca 05.30 och gick sedan up 06.35. Trots detta har jag varit pigg idag och inte känt av avsaknaden av sömn, men det är inte kul att inte kunna sova och veta att man ska upp tidigt.

Igår natt drömde jag en jätte konstigt dröm och jag vaknade med uppspärrade ögon och nästan flög upp ur sägen, kände panik och stress. Jag drömde inte de vanliga "jagad" drömmarna, drömmen innefattade inte ens han, utan drömmen gick ut på att det fanns två killar jag skulle välja att flytta ihop med, men det var inte jag som skulle välja utan ett syskon till mig och en gammal vän jag hade under ungdomsåren, jag satte all tillit på att de skulle välja killen jag ville flytta ihop med men de valde den andra och jag gick då och ångrade att jag inte berättat för dom vem jag ville att de skulle välja. Killen jag flyttade ihop med hade en jätte jobbig familj som var på mig hela tiden, och jag kände hela tiden starkare och starkare att jag måste få vara med den andra killen, men det gick inte för valet gick inte att ändra. Vi alla (killen, jag och hela hans stora familj) skulle bo grannar i radhus som satt ihop som i en fyrkant och i mitten var själva gården där alla var hela tiden. Familjen uppträdde hotfullt när de fick reda på att jag inte ville bo med deras son och paniken kom närmare och närmare hela tiden.

Jätte konstig dröm, återigen, vart kommer allt ifrån?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0