Aha-upplevelse

Fick en sån där aha-upplevelse hos psykologen idag och sjutton vad jag mår bra. Hon gör så stor skillnad i mitt liv och ger mig de verktygen jag behöver för att bli en tryggare och starkare person. Jag jobbar stenhårt med att förändra dåliga tankemönster och förhållnigssätt, jag lär mig något nytt varje gång som jag tar med mig i olika situationer i vardagen som gör att jag kan hantera saker och ting bättre. Jag försöker hela tiden peppa mig själv till att tänka annorlunda när jag får negativa tankar och inte försöka jämföra mig med andra människor, jag är den jag är och jag ska vara stolt över vart jag är och vad jag har åstadkommit. Jag ska följa mina drömmar och lyssna på vad jag vill, inte bry mig om vad andra tycker och tänker om det, viktigaste är att göra sig själv glad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0