Alltid något hinder

Dagen har bara spenderats hemma framför datorn och tvn, med andra ord har det varit en väldigt ohändelserik dag. Vissa dagar är det helt omöjligt att komma ut, finns ingen motivation alls. Den här dötiden tills arbetsrehabiliteringen börjar gör mig nästan frustrerad för jag känner mig så uttråkad, jag måste underhålla mig på något sätt men med vad?

Det finns en del jag skulle vilja göra, som att gå och simma, spela tennis eller hålla på med någon annan sport, men det är alltid något som hindrar mig. Simma vill jag inte eftersom jag har svårt för att visa min kropp för andra, vill inte att någon ska se den. Visst skulle jag kanske kunna skyla mig med en handduk och hoppa direkt i vattnet men problemet är också att badhuset/busstationen ligger en bit ifrån ett bostadsområde och det skue kännas läskigt att gå där ensam i mörkret. Tennis är alldeles för dyrt så det kan jag glömma, har funderat mycket på boxning men det ligger i ett ganska stökigt område och träningstiderna sent på kvällen. Jag skulle ju i och för sig kunna åka och simma på dagen några gånger de här två veckorna då jag inte har något att göra och inte köpa något månadskort utan bara betala för varje enskild gång, men att gå i bikini... det känner jag mig inte alls sugen på att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0