Kanelbullens dag och gå ner i vikt

Det är kanelbullens dag idag, men för mig får det bli en bulle på fredag istället. Gick upp nästan 4 kg under min "semester" i somras och håller på att gå ner det nu + lite till, kändes lite surt att jag gick upp allt jag hade gått ner innan jag åkte men det var skönt att inte behöva tänka så mycket där och bara få leva bra och äta gott. Njuta av livet helt enkelt.

Vill gå ner de där 4 kilona + 2 till och jag har redan gått ner nästan alla sommarkilon, har några hundra gram kvar och de två sista kilona vill jag ha hunnit gå ner till i slutet av oktober. Jag tränar med hantlarna varannan dag nu och gör även situps de dagarna. Det onyttiga äts endast på fredagar så det får bli en kanelbulle då helt enkelt, med ett stort glas mjölk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0