Kramp i magen

Vaknade 11.30, det är illa. Imorgon måste jag gå upp 9 oavsett hur få timmar jag sovit för att komma tillbaks i rutinerna. Ska ta en promenad om någon timme, har inte bestämt mig än för om det blir till stan eller om jag ska ta en annan rutt.

Igår cyklade jag iväg och pantade flaskor som hade börjat ta alldeles för stor plats hemma, när jag bara hade cyklat några minuter fick jag sån kramp i magen som bara blev värre och värre, kunde knappt dra in eller ut magen (som man gör när man andas) för det gjorde för ont så jag fick cykla hem snabbt igen och vila efter att jag pantat flaskorna. Det försvann helt efter att jag bara vilat några minuter i soffan, konstigt nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0