Krypande kyla

Vaknade aldrig 9 igår, när klockan ringde tänkte jag "Äh, jag måste passa på att ta sovmorgon nu när jag har chansen", men jag gick upp 10.30 och idag gick jag upp 09.30, så sakta men säkert håller jag på att börja vänja mig vid att gå upp tidigare igen. Imorgon är målet att gå upp 9.

Tog en promenad på eftermiddagen och jag njöt av kylan som börjar komma. Tänder ljus varje kväll och släcker ner hemma och myser i soffan, samma känsla man känner då går inte riktigt att få en ljus och varm sommarkväll. Dock är det inte lika mysigt att elementen hemma inte riktigt kommit igång än så det kan ibland vara lite väl kallt härinne men det löser jag med att sätta på ungnen och ha luckan öppen ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0