Systerskap

Jag har inte riktigt någon förklaring på varför jag inte skrivit här sen i fredags (egentligen torsdag natt), har bara inte blivit så. Jag har inte varit ovanligt upptagen eller saknat tillgång till dator, men jag kanske behövde en liten paus? Mycket av min kraft och energi går att att rannsaka mig själv, fundera, komma fram till och förändra.

Idag hittade jag en bok i en låda som jag fick för ett tag sen och som jag hade tänkt att läsa men det blev aldrig så för det var så mycket annat som hände och jag kände ingen ro för att lägga mig och läsa just då men jag satte igång med att läsa den idag och har redan hunnit till sidan 122. Boken heter Systerskap och är skriven av Katerina Janouch, trodde inte alls jag skulle tycka om den så mycket som jag gör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0