Ingen kan förstå allt

Somnade vid 3 i natt, hade så ont i huvudet att jag inte kunde sova men efter att ha tagit en värktablett och kollat på tv tills den började verka så lyckades jag. Vaknade halv 11 och har varit jätte trött hela dagen, huvudvärken kommer och går. 

Reaktionerna på smsen blev nog kanske bättre än vad jag förväntat mig, vi pratade om det och det känns skönt att äntligen få ha sagt det jag velat säga länge nu. Man kan inte förvänta sig att någon ska förstå allt, men förstår personen det viktigaste så får det andra vara.

Imorgon vill jag hitta på något, spelar ingen roll vad bara det gör mig glad och får mina tankar på annat än det jag har i huvudet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0