Läsa innan god natt

Oj, jag är inte riktigt van med det här tempot märker jag! Och ändå är det här ingenting mot vilket tempo en vanlig människa har. Svårt att få allt gjort, man är trött och har både det enda och det andra som måste göras innan det blir för sent och man måste sova. Ska åka iväg i helgen så då blir det också ännu mer som måste ordnas inför det, sprang jag runt på stan i flera timmar idag och letade efter kläder och annat som jag behöver.

Förhoppningsvis hinner jag klart med det jag tänkt till 11 då jag ska försöka gå och lägga mig, har börjat med att läsa ca 30 min innan jag släcker helt och jag har märkt att det är lättare att somna då och att jag sover bättre. Förut kollade jag alltid på tv eller satt vid datorn och då hinner ju inte hjärnan varva ner på samma sätt.




Kommentarer
Postat av: Nedtryckt

Hade någon av dina föräldrar/nära familj en stark empati, var vårdande, fick ta hand om något utöver det vanliga inom familjen? Har du ett fördelaktikt yttre? Har du stark rättspatio tvärtom tidigare partners? Finner du styrka poplåtar typ Dilba- I´m sorry, Pink- there you go, Suzanne Vega- Luka, Eminem & Rihanna love the way you lie? Var dina ex muskliga? Du får gärna svara till min mejl, jag är i ditt augusti 2010.

2011-10-29 @ 00:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0