Gjort av med energi

Har fortfarande ganska svårt att sova och även att gå upp på morgonen, får inget vettigt gjort på dagarna eftersom det tar sån tid tills jag har fixat allt som ska göras innan jag kan gå utanför dörren och då har klockan redan hunnit bli mycket och det slutar oftast med att jag bara går till någon mataffär. Fast ut kommer jag, så det är ju bra det.

Rengjorde ungnen nu på kvällen och städade i badrummet, damsög och moppade sedan resten av huset och fixade lite i köket efter det, det gick åt en hel del energi så i natt borde jag nog sova bra.

Imorgon ska jag till psykologen på den nya mottagningen (samma psykolog, annan mottagning), har väntat på att få prata av mig lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0