Första mötet med arbetsförmedlingen

Mötet med arbetsförmedlingen idag gick toppen, över förväntan. De tar hänsyn till min situation vilket uppskattas enormt mycket (tyvärr är det ingen självklarhet) och de lyssnar på vad jag vill, sen kanske det inte riktigt kan gå som jag tänkt mig men de har varit väldigt tillmötesgående och jag hoppas och tror att jag till sommaren kommer ha ett riktigt jobb. Läskigt, men jag längtar.

Efter jul är det tänkt att jag "på riktigt" ska börja där när jag är klar med arbetsrehabiliteringen, om allt går som det ska. Eventuellt så kommer jag få gå en utbildning genom arbetsförmedlingen (pga många orsaker) och det hoppas jag blir verklighet. Ser fram emot framtiden, det finns mycket jag undrar över hur det kommer bli...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0