Polisvolontär?

Det onda i halsen är helt borta och förkylningen har blivit mycket bättre men jag känner mig fortfarande halvt om halvt död. Har bara varit hemma och inte gjort någonting hittills, förutom att fixa lite till mötet med arbetsförmedlingen imorgon. Vet inte om jag orkar gå ut en stund, känner mig helt omotiverad så jag kanske struntar i det även om det skulle vara bra att få lite frisk luft.

Förra veckan kom jag på att jag ville göra något, något typ av volontärarbete så jag kollade runt lite på internet och hamnade på polisen hemsida om volontärarbete hos dom och blev väldigt intresserad, jag mailade den ansvarige inom det området och jag får se om jag börjar som polisvolontär i början på nästa år, mycket beror på vad jag gör då och hur mycket tid jag har över men det skulle vara kul.




Kommentarer
Postat av: Rosen

Låter riktigt intressant, vad innebär det. Vad fårdu göra?

2011-09-20 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0