Sjuk - but still going

Åkte på halsont och förkylning, men klarade mig från de värsta symtomen man kan få vid dessa krämpor. Kan knappast säga att jag ångrar att jag fyllde på medicinskåpet den här månaden, även om det kostade en del. Köpte batteri till febertermometen så sent som i tisdags och nässprayen förra veckan. Otroligt skönt att jag hade det fixat. Min gäst var gullig och hade köpt mucoangin till mig mot det onda i halsen så jag har knappt känt av det.

I fredags var jag på möte angående arbetsrehabiliteringen och jag är återigen så tacksam över vilken otrolig hjälp jag får. Eftersom det är ett speciellt utformat arbetsrehabiliteringsprogram kommer jag inte nämna speciellt mycket vad det är jag kommer göra där, men planen är att jag ska gå där 5-8 veckor (eventuellt längre om det behövs) beroende på hur det känns, hur jag mår och vad jag känner att jag klarar.

Igår kväll var vi hemma hos min gästs kompis några timmar och gick sedan ut men ikväll blev det lungt, jag har varit hemma och vilat medans min gäst har träffat sina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0