Mer ordning med filofax

De senaste dagarna har jag märkt att jag är i större och större behov av en almanacka, jag har haft allt nedskrivet på små lappar lite överallt (konstigt nog har jag aldrig tappat bort någon) och jag som har haft almanacka de senaste 3 åren är ovan vid att ha så lite koll på saker som nu. Det är svårare att planera saker när man har allt på små lappar, man har igen översikt på hur det ser ut den kommande veckan eller månaden och nu när jag börjar arbetsrehabiliteringen är det viktigt att jag inte glömmer bort något eller "dubbelbokar" så jag tog tag i saken idag och åkte till stan för att kolla efter en filofax. Jag hittade en jätte fin på akademibokhandeln som ser lite "business-aktig" ut vilket jag verkligen tycker om, den innehåller allt man behöver så jag är riktigt nöjd med den även fast den överskred budgeten lite - men det var den värd. Nu har jag bättre koll på födelsedagar, möten och allt vad det kan vara.



Var ej denna jag köpte, men ser mycket liknande ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0