Får vänta ända till oktober

Var och lämnade in min cykel jag fick hit i helgen på en verkstad idag, det var punktering på båda däcken, växeln måste fixas och nåra skruvar dras åt men kan hämta den redan imorgon. Efter att jag lämnat in cykeln åkte jag till ett köpcentrum och köpte en ny badrumsmatta och handdukar, gick och kollade runt nån timme och åkte sedan hem igen. När jag kom hem städade jag hela lägenheten och passade på att tvätta, hade egentligen tvättid imorgon men det var lika bra att slå två flugor i en smäll.

Pratade med min handläggare idag, arbetsehabiliteringen börjar 24 oktober, men ska dit och prata med dom den 16 september tillsammans med min handläggare. Har inte tänkt på det förens jag skriver det nu men det är ju lång tid kvar till 24 oktober! Det är hela 7 veckor och jag trodde jag skulle kunna börja någon gång den här veckan eller senast nästa vecka. Väldigt dålig planerat från min handläggares sida men det är väl bara att finna sig i det, kan ju inte börja söka jobb på arbetsförmedlingen eftersom jag inte kan ta något jobb så jag vet inte vad jag ska göra fram tills dess. Jag ska försöka gå minst 1 timme 4 dagar i veckan och träna med hantlarna, men vad mer kan jag fylla dagarna med? Har inte så mycket pengar att röra mig med så då är det mycket som går bort... i alla fall av det som jag har i tankarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0