Bakdag

Hade ingen aning om vad jag skulle hitta på idag och eftersom vädret inte varit det bästa så bestämde jag mig tillslut för att baka bullar, hade alla ingredienser hemma förutom mjölk till vaniljkrämen i bullarna så medans degen jäste cyklade jag snabbt till affären och handlade lite. Har hört en del om kesella och varit nyfiken på vad det är för något så när jag såg den där på hyllan i affären tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på att testa den, det blir dock till mellanmålet imorgon men det blir spännande att se hur den smakar.

Tog en promenad efter middagen men det började regna efter ca 45 min så då började jag gå hemmåt istället för att fortsätta min runda. Imorgon har jag tid hos psykologen redan vid 9 så jag tänkte ta en cykeltur dit, vet inte om jag ska till stan efter och kolla efter några byxor eftersom nästan alla mina byxor plötsligt har börjat gå sönder en efter en.   




Kommentarer
Postat av: Rosen

Den är HUR god som helst:)

2011-09-08 @ 23:32:42
Postat av: Tystlidande

Rosen: Ja det måste jag hålla med om att den var!

2011-09-09 @ 11:16:41
URL: http://tystlidande.blogg.se/
Postat av: Rosen

Rena godiset.. Finns rabarber mä men inte svarat på den. Vaniljen är 50/50 vissa älskar andra hatar

2011-09-11 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0