Bubbel istället

Det blev en dag hemma idag, cyklade bara snabbt till blomsteraffären och köpte orkidékompost för att kunna plantera om min gamla orkidé. Tog paus från promenerandet idag och åt massa skräpmat istället, sånt behövs då och då. Har dock lyckats bli av med mitt läskberoende helt i sommar, ville förut undvika att dricka vanlig läsk (både för tänderna och hälsans skull) så jag drack mycket light men det är inte heller bra att få i sig mycket aspartam och allt vad det heter så nu dricker jag inget av det. Om det är något speciellt tillfälle kan jag dricka men annars håller jag mig till bubbelvatten med smak istället, mango och krusbär/päron är favoriter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0