Och så kom april också

Nu är det alltså april och sommaren börjar närma sig... helgen har mestadels tillbringats framför datorn förutom en "avstickare" till optikern i lördags för att kontrollera ögonen/linserna. De nya linserna passade inte de heller och under ögonlocket på ena ögat känns det som att det blivit något som irriterar/skaver i ögat så idag sket jag i att sätta i linserna helt. Ska till optikern någon gång i veckan och få pröva några andra. Köpte en ny bh och trosor i stan också när jag ändå var där.

Nästa vecka är det möte på tisdag och psykologen efter, på onsdag ska jag hämta hyrbilen efter praktiken och fixa allt som behövs innan jag åker, på torsdag är festen och på fredag lämnar jag staden som sagt. Funderar på att åka tidigt på morgonen, kanske vid 8? Annars brukar jag åka mellan 11 och 13...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0