Halvt kraschat?

Mår bättre till och från, ibland känner jag mig ganska dålig och ibland nästan frisk. Konstigt. Ska vara hemma imorgon också i alla fall men på fredag går jag om det inte blivit värre. Känner mig dock mindre bra rent psykiskt, det kanske är det som visar sig fysiskt och att det egentligen inte är någon sjukdom som är på g alls? Känner ett sånt där konstigt sug efter att äta hela tiden som jag brukar göra när jag känner inre ångest, känns lite som jag halvt kraschat efter den konstanta stress resan innebar och sedan ett tungt samtal med psykologen där jag där och då inte kände så mycket och egentligen inte nu heller men det finns nog där någonstans inom mig. Var nog bra att jag var hemma och tog hand om mig själv idag och att jag är hemma imorgon också, men sedan ska jag nog vara "back on track".

Har ändrat lite hemma, flyttat på några saker och ställt undan och tagit fram andra. Blev väldigt nöjd, känns som jag fått fram lite mer "mysfaktor".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0