Ny mobiltelefon?

Hela högra sidan av bröstkorgen gör ont, speciellt när jag andas in och det spänner över revbenen, men jag orkar inte med hela läkarkarusellen det krävs för att få hjälp. Jag får stå ut...

Har fått jätte torr och konstig hud i ansiktet sen 2 månader tillbaka så igår köpte jag en kräm på apoteket som tydligen ska vara bra för en hud som min, kostade 175 kronor så man får ju hoppas att den funkar men det tror jag då jag prövat smörja in mig med den 3 gånger innan och då blev huden perfekt efteråt. Och hittills har jag fått samma resultat.

Går också och funderar på att införskaffa en ny mobiltelefon, en stor anledning till det är att jag vill kunna ha bättre kontakt med familjen än jag har nu och för det har inte min nuvarande telefon rätt funktioner. Det finns speciellt en person som jag gärna skulle vilja komma närmare och som jag vet behöver mig, jag vill liksom kunna finnas där i bakgrunden utan att vara där rent fysiskt. Ska dock fundera på det någon vecka till så jag inte gör något förhastat då det är en dyr telefon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0