Några timmar på stan

Cyklade hem med cykeln efter praktiken och pakerade den utanför och gick sedan direkt till bussen mot stan. Skulle hämta en sak jag beställt från en affär och köpa nagellack, men kom hem med lite mer än så och 800 kronor fattigare. Köpte äntligen en keps som jag tänkt göra i 1 år tror jag, köpte även bla en silverring som jag velat ha.

Fick något "ryck" och började städa direkt när jag kommit innanför ytterdörren även fast jag egentligen var helt slut, men nu så är det rent och fint. Skönt med fredag imorgon! Denna vecka är min sista lugna vecka, på onsdag börjar jag gå upp i tid... blir mer och mer att göra på jobbet så idag var det full fart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0