Heltidsanställd i maj

Kom nyligen hem från mötet som visade sig vara ett riktigt toppenmöte, och jag som fruktade det... Kan berätta att jag nu officiellt är anställd på heltid från 15 maj till någongång i oktober, sedan blir jag timanställd och kommer plugga på distans samtidigt. Det hela visade sig bli bätte än vad jag någonsin hade kunnat hoppas på och lönen blev jag väldigt nöjd med, hade förväntat mig mindre. Blir så glad av att höra att andra tycker jag sprider glädje omkring mig och att jag har en sådan positiv inställning som smittar av sig, fick mycket beröm på mötet och ibland behöver man nog bli påmind om sådant...

Mitt mål var att klara av och få heltidställning i maj, och helt otrolig så har jag uppnått det målet!

Kollade i gamla almanackor, vad jag gjorde vid den här tiden 2010 och 2010 och kände mig så tacksam för att slippa det livet och haft möjlighet till det livet jag lever idag. Det är så konstigt för man känner ångesten när man öppnar almanackorna och bläddrar i sidorna även fast det liksom inte finns något hemskt synligt för ögat skrivet där i. Jag är lycklig över allt jag lyckats åstadkomma under dessa snart 2 år sedan jag lämnade förhållandet...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0