Hemma

Kom hem för 1,5 timme sedan, blev en riktigt mysig biltur med olika radioprogram som jag lyssnade på istället för musik som jag annars brukar. Köpte pizza i närheten och åkte hem och åt halva innan jag bar upp all packning till lägenheten, åkte sedan och lämnade bilen och tog bussen hem. Har ätit den sista pizzabiten och ska gå och lägga mig snart, ska bara kolla lite till på tv.

Skönt att vara hemma efter dessa dagar, jag tycker alltid man blir inspirerad till att fixa i lägenheten när man varit borta, speciellt när man sett hur andra myst till sina hem så jag vill ta och ordna lite här när jag har tid. Vissa saker behöver jag hjälp med, som tex att sätta upp en hylla ovanför tvn men det mesta kan jag göra själv, skulle bla vilja köpa en stor lykta att ha på golvet så det ska jag kolla efter redan i morgon tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0